Neděle 14.07.2024
Evoluce trendů je nezastavitelná, a tak se do popředí dostávají jiné značky, celebrity přestávají určovat styl a možná se nebudeme líčit
Fotografie: Pexels (pexels.com)
BEAUTY FASHION

Evoluce trendů je nezastavitelná, a tak se do popředí dostávají jiné značky, celebrity přestávají určovat styl a možná se nebudeme líčit

Nový rok vždy láká novými stylovými možnostmi, avšak klíčem k jejich využití není všechno zahodit a začít znovu, ale vyvíjet se. Nebudeme vyhazovat oblečení ani spoléhat na módní výstřelky. Naopak, základem našeho stylu bude kvalita a dlouhá životnost. Co jiného nás ještě čeká, pokud jde o módní evoluci?

Problémy světových značek a jeden rebranding

Americká móda prochází určitými problémy, které se nevyhnuly ani značkám jako Coach, Michael Kors, Calvin Klein, Abercrombie a Tommy Hilfiger. Co si pod pojmem problémy představit? Zákazník není dobře definován. Lze však nalézt jednu výjimku – Tory Burch.

Burch v tichosti pracuje a rozvíjí svou značku. Není minimalistická, ale není ani úplně přehnaná. Je to něco moderního a cool, ale stále romantického a koketního. Tory Burch a její stejnojmenná značka slaví 20. výročí a také rebranding.

Celebrity nebudou určovat styl

Styl celebrit je pro běžného člověka příliš proměnlivý na to, aby z něj mohl čerpat užitečné módní rady. Pro inspiraci se tak bude sahat do jiného zdroje – tzv. průměrné dívky. Co to znamená? Styl celebrit se stal tak komercionalizovaným, že je někdy až těžko uvěřitelný. Většinou jsou to stylisté, kteří rozhodují o módě. Proto se například Sofia Richie v jednu chvíli prezentuje ve stylu Y2K a o pár dní později přejde na estetiku „quiet luxury”.

Kde tedy hledat skutečnou inspiraci? Sylvie Mus je nejoblíbenějším odkazem na džínovinu, která dokonale doplní každý outfit. Cecilie a Amalie Moosgaard přesně vědí, jak nosit základní kousky vašeho šatníku. Kromě toho navrhují krásné šperky. Kdykoliv budete mít pocit, že je vaše oblečení nudné, obraťte se pro inspiraci na Lauru. Barevné ponožky, výrazné náhrdelníky… a váš outfit vystoupá na vyšší úroveň. A v neposlední řadě přináší Sasha Mei romantický nádech minimalismu prostřednictvím elegantních šperků a doplňků.

Vzestup značky Totême

Švédská značka Totême je v posledních letech na vzestupu mezi příznivci stealth-wealth estetiky a kapslového oblékání, a to především díky filozofii trendových uniforem podpořených řemeslným zpracováním a vysoce kvalitními materiály. To proto, že značka Totême nenavrhuje podle trendů, takže její kousky nevyjdou z módy s každou novou sezónou.

Totême myslí na své zákazníky a vytváří kousky, které se krásně vrství nebo kombinují s tím, co jste si již koupili. Jejich cílem je, abyste nosili to, do čeho jste dříve investovali, a prostřednictvím stylových doplňků vytvořili něco nového.

Všechny ženy budou múzy krásy

TikTok je v poslední době nejhlasitějším přispěvatelem k trendům v oblasti krásy a líčení a tato platforma je přesycená tvůrci, kteří se dělí o svá kosmetická tajemství. V každodenním životě však došlo k posunu. Skončí našpulené rty, vyfoukané vlasy a vytvarované nosy? Už teď dokonce i celebrity jako Pamela Anderson vypadají, jako by právě vylezly z postele. Schopnost přestat se snažit a přijmout sama sebe by se měla stát nejzásadnějším cílem roku 2024. Móda a krása však budou především o individualitě a o tom, zda nosíte, nebo nenosíte to, v čem se cítíte sebevědomě.


Zdroj: medium.com, clothingmanufacturersuk.com

Napsat komentář

  • Raja Luthriela 22.03.2024 v 19:41

    Já jsem ten typ člověka, který nocí své oblečení, dokud ještě drží po hromadě. A když už doslouží, tak ho aspoň rozstříhám na hadry a utírám s ním prach. Když už se plánuju nějakého oblečení, které je již v dezolátním stavu zbavit, tak v obchodech hledám něco ve stejné nebo alespoň velmi podobném stylu. A často nenacházím. Kdyby všichni byli jako já, tak módní značky zkrachujou. :-)