Neděle 14 duben, 2024
3 influenceři, kteří vytvořili vlastní značku oblečení #1
Fotografie: Pexels (pexels.com)
FASHION ONLINE & TECH

3 influenceři, kteří vytvořili vlastní značku oblečení #1

S vlivem se dá naložit různě – to ostatně můžeme již dost let sledovat v “přímém přenosu” na naší influencerské scéně. Vedle těch, nad jejichž chováním lze snad jen kroutit hlavou, stojí ti, kteří si svůj vliv moc dobře uvědomují a nakládají s ním jak nejlépe dovedou. Vzniknout tak mohou projekty s přesahem mimo online svět, na které je radost pohledět. Řada influencerů se vydala cestou vlastní poctivé a s láskou tvořené značky oblečení. Tyhle už znáte?

A Cup of Style (Lucie Gránová & Nicole Ehrenbergerová)

Své tvorbě se věnují již řadu let a jsou důkazem toho, že pilná, poctivá a trpělivá práce přináší ovoce. Začínaly jako blogerky, postupně rozšířily své pole působnosti i na další platformy a získaly si přízeň statisíců lidí. Vždy milé a usměvavé sestry Lucie a Nicole svou tvorbu posunuly z online do offline světa nejprve vlastními diáři, které se setkaly s takovým úspěchem, že se staly jejich každoročním, vždy obměněným a vylepšeným, počinem. U diářů ale rozhodně nezůstalo, v říjnu 2020 spatřily světlo světa první kousky oblečení značky A Cup of Style.

Láska je. (Tereza Ramba)

Při snaze zmapovat vše, co stíhá Tereza Ramba, dívčím jménem Voříšková, člověk snadno nabyde dojmu, že její den jednoduše nemůže mít jen 24 hodin. O tom, zda budoucí dvojnásobná maminka naplní svá slova, že s příchodem druhého dítěte konečně zvolní, můžeme zatím jen spekulovat. Momentálně jde stále o známou a populární českou herečku, která jde z role do role, je také knižní autorkou, tvůrkyní podcastu a stojí za značkou Láska je. A jestliže název nějaké značky je opravdu trefný, je to právě tento. Proč? To snadno při bližším zkoumání pochopíte, a hlavně pocítíte sami.

Lacl (Nikola Čechová aka Shopaholic Nicol)

Nikola Čechová začínala na YouTube, kam tvořila videa pod přezdívkou Shopaholic Nicol, pod kterou ji koneckonců zná spousta lidí dodnes. Ačkoliv youtuberskou kariéru časem pověsila na hřebík, nepochybně jí otevřela dveře ke spoustě příležitostí, mimo jiné například k moderování známých televizních pořadů, a přinesla stovky tisíc sledujících. Ze “shopaholičky”, která ráda natáčí hauly, se stala tvůrkyně vlastní originální značky. Dámy a pánové, toto je Lacl.

Oslovila vás značka některého z českých nebo slovenských influencerů? Kterého a čím?

Napsat komentář