Sobota 27.07.2024
3 influenceři, kteří vytvořili vlastní značku oblečení #3
Fotografie: Pexels (pexels.com)
FASHION ONLINE & TECH

3 influenceři, kteří vytvořili vlastní značku oblečení #3

Když se člověk rozhodně vydat cestou vlastní značky oblečení, záhy zjistí, jak obrovské množství práce a nespočet hodin vyžaduje vytvoření jednoho jediného finálního produktu. Samotným vytvořením to navíc nekončí. Své o tom ví dámy, které jsme vám představili před 2 týdny, minulý týden, i ty, které vám představíme dnes. Která jména známá z online světa se nebála vsadit mnohé na módní kartu?

Hanneton Fashion (Aneta Chroustová)

Aneta Chroustová, na YouTube známá pod pseudonymem Hanneton Monde, miluje módu, věnuje jí podstatnou část své online tvorby a inspiruje tak mnoho slečen a dam. Není proto žádným překvapením, že je Aneta jednou z influencerek, které se rozhodly založit si vlastní módní značku. To, že vytvořením produktu nic nekončí, právě naopak, poznala na vlastní kůži, když Hanneton Fashion představila světu a střetla se s vlnou kritiky – prezentace a její forma je zkrátka ohromně důležitá. Značka však prvotní reakce ustála, funguje, a kromě hedvábných gumiček a různých vzdušných kousků je jejím stěžejním produktem tzv. lokna, s jejíž pomocí si lze navlnit vlasy bez tepelných zásahů.

#nARuby (Andrea Růžičková)

Andrea Růžičková, rodným jménem Kerestešová, je známá především jako herečka, proto vás její zařazení mezi influencerky možná překvapí. Andreu však na Instagramu sleduje bezmála 200 tisíc lidí, díky čemuž její vliv nelze popřít. Právě Instagram Andrey ve vás okamžitě vyvolá pocit pohody, přirozenosti a útulna “jako doma” – a přesně to se odráží také v její kolekci oblečení. #nARuby vzniklo ve spolupráci se značkou Tedy’s, Andrea za jednotlivými kousky nestojí sama, přesto si troufáme říct, že to, že jsou “její” z nich přímo vyzařuje. Dokážete odhalit, jak důmyslný význam skrývá název #nARuby?

MOJA MOJA (Hana Drozdová)

Hana Drozdová si před několika lety založila instagramový účet s názvem Fashion Inspo by Hana. Fotkami svých outfitů, a svým online působením celkově, dokázala dosud získat téměř 50 tisíc sledujících. Nějaký ten pátek již funguje také Hanin e-shop. Mezi ním a zmíněným Instagramem lze nalézt určitou paralelu – stejný styl. Snad tedy ani nelze přemýšlet o příznačnějším názvu, jaký by e-shop mohl mít – MOJA MOJA je naprosto výstižné. Možná jednotlivé kousky zaujmou i vás.

Koupili jste si někdy oblečení z kolekce vytvořené influencerem?

Napsat komentář