Sobota 28 ledna, 2023
Kontakt
Redakce
Inzerce
E-shop
GrapesMag GrapesMag

Přečtěte si

9 NEJLÉPE PLACENÝCH MODELEK ROKU 2022: ZNÁTE JE VŠECHNY?

5 TIPOV, VĎAKA KTORÝM BUDE VÁŠ BYT OKAMŽITE VYZERAŤ ŠTÝLOVEJŠIE

GrapesMag GrapesMag
  • INTERVIEW
  • LIFESTYLE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • ONLINE & TECH
  • TRAVEL
  • FUN
  • GASTRO
 3 INFLUENCEŘI, KTEŘÍ VYTVOŘILI VLASTNÍ ZNAČKU OBLEČENÍ #3
FASHION ONLINE & TECH

3 INFLUENCEŘI, KTEŘÍ VYTVOŘILI VLASTNÍ ZNAČKU OBLEČENÍ #3

Autor: Deni Hartmannová 30 září, 2021

Když se člověk rozhodně vydat cestou vlastní značky oblečení, záhy zjistí, jak obrovské množství práce a nespočet hodin vyžaduje vytvoření jednoho jediného finálního produktu. Samotným vytvořením to navíc nekončí. Své o tom ví dámy, které jsme vám představili před 2 týdny, minulý týden, i ty, které vám představíme dnes. Která jména známá z online světa se nebála vsadit mnohé na módní kartu?

Hanneton Fashion (Aneta Chroustová)

Aneta Chroustová, na YouTube známá pod pseudonymem Hanneton Monde, miluje módu, věnuje jí podstatnou část své online tvorby a inspiruje tak mnoho slečen a dam. Není proto žádným překvapením, že je Aneta jednou z influencerek, které se rozhodly založit si vlastní módní značku. To, že vytvořením produktu nic nekončí, právě naopak, poznala na vlastní kůži, když Hanneton Fashion představila světu a střetla se s vlnou kritiky – prezentace a její forma je zkrátka ohromně důležitá. Značka však prvotní reakce ustála, funguje, a kromě hedvábných gumiček a různých vzdušných kousků je jejím stěžejním produktem tzv. lokna, s jejíž pomocí si lze navlnit vlasy bez tepelných zásahů.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Aneta Chroustova (@anetachroustova)

#nARuby (Andrea Růžičková)

Andrea Růžičková, rodným jménem Kerestešová, je známá především jako herečka, proto vás její zařazení mezi influencerky možná překvapí. Andreu však na Instagramu sleduje bezmála 200 tisíc lidí, díky čemuž její vliv nelze popřít. Právě Instagram Andrey ve vás okamžitě vyvolá pocit pohody, přirozenosti a útulna “jako doma” – a přesně to se odráží také v její kolekci oblečení. #nARuby vzniklo ve spolupráci se značkou Tedy’s, Andrea za jednotlivými kousky nestojí sama, přesto si troufáme říct, že to, že jsou “její” z nich přímo vyzařuje. Dokážete odhalit, jak důmyslný význam skrývá název #nARuby?

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Andrea Ruzickova (Kerestesova) (@andrea__ruzickova)

MOJA MOJA (Hana Drozdová)

Hana Drozdová si před několika lety založila instagramový účet s názvem Fashion Inspo by Hana. Fotkami svých outfitů, a svým online působením celkově, dokázala dosud získat téměř 50 tisíc sledujících. Nějaký ten pátek již funguje také Hanin e-shop. Mezi ním a zmíněným Instagramem lze nalézt určitou paralelu – stejný styl. Snad tedy ani nelze přemýšlet o příznačnějším názvu, jaký by e-shop mohl mít – MOJA MOJA je naprosto výstižné. Možná jednotlivé kousky zaujmou i vás.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený SHOP MOJA MOJA (@shopmojamoja)

Koupili jste si někdy oblečení z kolekce vytvořené influencerem?

Předchozí
Další

Deni Hartmannová

author

Napsat komentář Cancel reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

GrapesMag GrapesMag

Online magazín, který ví o všem, co vás zajímá

Kontakt: info@grapesmag.cz

RUBRIKY

Interview
Lifestyle
Fashion
Beauty
Online & Tech
Travel
Fun
Gastro

Rychlé odkazy

Inzerce
Redakce
E-shop
Podmínky užívání
Zásady ochrany soukromí

SLEDUJTE NÁS

© 2022 | GrapesMag.cz

Spravovat Souhlas s cookies
Můžeme pracovat s cookies, ať víme, jak to na webu žije?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}