Pátek 29 září, 2023
Redakce
Inzerce
Kontakt
GrapesMag GrapesMag

PŘEČTĚTE SI

Vrstvený outfit: Jak nosit sukni přes kalhoty?

„Víc mě těší představa, že by moje snové kousky nosili

Jaké podcasty si oblíbila naše redakce?

Zářijový prodloužený víkend: Kde ho strávit?

„V tvorbě si dovolím pravidla porušovat, experimentovat, stavět věci na

GrapesMag GrapesMag
  • INTERVIEW
  • LIFESTYLE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • ONLINE & TECH
  • TRAVEL
  • FUN
  • GASTRO
 „Vždy jsem cítila, že budu v životě dělat něco velkého,“ říká Barbora Mudrá
Fotografie: Se souhlasem Barbory Mudré
INTERVIEW

„Vždy jsem cítila, že budu v životě dělat něco velkého,“ říká Barbora Mudrá

Autor: Dominika Blchová 18 března, 2023

Barbora Mudrá se před několika lety rozhodla opustit práci ve zdravotnictví, aby si splnila svůj sen. Rozhodla se založit módní značku Bruuu. Své návrhy přetváří v luxusní kousky a její pyžama si oblíbily i celebrity a influencerky. Jaký je její recept na úspěch? Na co bychom měli dbát při výběru spodního prádla? A kolik kousků vlastní ona sama?

Barboro, Bruuu je slovenská značka, za kterou stojíš ty. Původně jsi ale vystudovala fyzioterapii – proč ses rozhodla pro módu? Zdravotnictví a módní průmysl jsou dva zcela odlišné obory…

Ano, vystudovala jsem střední i vysokou zdravotnickou. Jsem hrdá zdravotnice, ale mé srdce vždy patřilo módě. Popsala bych to tak, že jsem ve zdravotnictví byla jako lev v kleci. I jinak jsem ve znamení lva. (smích) Jsem neskutečně kreativní a impulzivní člověk. Potřebuji prostor k rozvoji, potřebuji akci, reakci, a v módě jsem se našla. Tady jsem doma, realizuji se a plním si sny. Každé ráno vstávám s pocitem, že něco buduji, tvořím.

Kdy a jak jsi tedy přišla k nápadu založit značku s oblečením a proč právě pyžama?

Myslím, že člověk si svůj sen, své poselství, nese v sobě od narození. Vždy jsem cítila, že budu v životě dělat něco, co bude velké, úspěšné. Stále jsem měla v hlavě myšlenku, že něco vymyslím, vytvořím. První pokusy byly neúspěšné, nebylo to ono. Jednou jsem si dala kávu se známou slovenskou stylistkou a ta mi poradila, že musím najít díru na trhu. Ufff… A to bylo těžké.

Máma mi jednoho večera řekla: „Zkus navrhnout pyžama.” V době, kdy Bruuu vzniklo, se na slovenském trhu pyžama absolutně neřešila. Absolutně… Mámě jsem samozřejmě řekla, že ne, určitě ne pyžama, vždyyť to je nuda, co budu vymýšlet na pyžamu. (smích) Vyspala jsem se z toho a druhý den jsme se švagrovou ušily první pyžamo. A bylo to ono, to byl tak nepopsatelný pocit, že mě ještě dneska mrazí, když o tom mluvím. Hned jsem věděla, že tohle je moje budoucnost.

Na trhu je toho opravdu hodně. Pokud chce člověk prorazit, potřebuje určitě dostatek odvahy a odhodlání. Co pro tebe bylo největší výzvou?

Odvaha a vytrvalost je to, co mi v životě nikdy nechybělo. Jsem neskutečně odvážný člověk. Nemám problém založit značku s 10 € v peněžence. A tak to i bylo. Bruuu se vlastně zrodilo z ničeho. Byl tu jen nápad, sen a moje bojovnost. Největší výzvou bylo udělat z Bruuu řádnou firmu. Bylo třeba otevřít dílnu, zaměstnat lidi a udělat všechny věci, které k podnikání patří. A tady vím, že bych to nezvládly bez své úžasné rodiny.

Fotografie: Se souhlasem Barbory Mudré

Jaké je poselství značky Bruuu?

Poselství Bruuu je jasné – chci ženám ukázat, že jsou jedinečné a že si každá z nich zaslouží usínat jako královna. Chci, abychom byly hrdé na to, že na Slovensku stále funguje produkce kvalitních výrobků.

Tvá pyžama působí velmi luxusně i díky saténu, ze kterého jsou vyrobena. Odkud materiál pochází a kde produkty vyrábíte?

Co se týče materiálů, máme zahraniční dodavatele. Narazila jsem ale na problém s omezeným výběrem barev, vzorů, tak jsem si řekla, že budeme šít pyžama s vlastními motivy. S manželem jsme se rozhodli, že zakoupíme celou technologii na tkaní látek, abych se mohla opět realizovat i v tomto směru.

Jak probíhá tvorba nové kolekce? Od návrhu až po samotné uvedení na trh…

Probíhá to velmi vtipně. (smích) Jsem strašně energická, a tak to vypadá i při tvorbě kolekce. Múza mě nakopne a už se třese na celá firma. Vkládám do tvorby obrovskou vášeň a nadšení, takže se někdy hodně smějeme. Zvlášť když něco vymyslím a moje děvčata musí přijít na to, jak tu divnost navzorovat, udělat střih a ušít. Ale skoro vždycky to dopadne famózně. V poslední době připravujeme kolekce s předstihem, máme svou modelku a fotografa, kteří kolekci krásně nafotí, a pak jde do světa.

V posledních letech máš za sebou mnoho úspěšných projektů, mezi které bezesporu patří také tvá spolupráce s časopisem Playboy nebo Miss Slovensko 2021. Jaký je tvůj recept na úspěch?

Ano, je to úžasná jízda. Můj recept je vytrvalost, vytrvalost, vytrvalost. Jsem ten typ člověka, který v situaci, kdy by si asi každý jiný řekl, že je konec, se zapře, zvedne hlavu a je ještě silnější než předtím… Pořád říkám, že mám neuvěřitelně hodného muže a dcerku. Jsou takovým mým přívalem pozitivní energie a dodávají mi obrovskou sílu.

Fotografie: Se souhlasem Barbory Mudré

Instagramový profil Bruuu sleduje více než 30 tisíc lidí. Myslíš si, že za úspěchem stojí také přítomnost na sociálních sítích a spolupráce s influencery?

Určitě ano, měla jsem obrovské štěstí, že Bruuu zaujalo velké množství známých osobností, které dodnes pyžama milují a rády se o tuto oblibu dělí se svými fanoušky na sociálních sítích. To je neskutečná pomoc.

Kdo tě inspiruje v oblasti módy? Sleduješ aktuální trendy?

Sleduji, určitě ano. Inspiruji se zahraniční tvorbou, ale vždy do ní dám kus sebe a výsledek je jedinečný.

Pyžamo je bezpochyby patří k nejpohodlnějším a nejoblíbenějším kouskům. Na co bychom měli brát ohled při jeho nákupu?

To je velmi individuální. Některé ženy milují pohodlí, jiné by spaly v kožichu, kdyby to vypadalo sexy. (smích) Už jsem si zvykla, že sto lidí, sto chutí. Určitě je však třeba dbát na kvalitu šití, a hlavně výběr správné velikosti je velmi důležitý.

Kolik kusů spodního prádla vlastníš ty? Dáváš přednost pohodlnému, nebo sexy prádlu?

Já mám všechno naše, ty pyžámka miluji. Proto můžu říct, že jsou opravdu dobrá, protože je sama nosím. Jsem obdařená trochu většími boky, takže ne všechno mi sedí, ale to, co mi sedí, mám ve skříni. Dokonce i můj manžel nosí naše šortky na spaní. A miluju ten jeho pyšný výraz, když je má na sobě. (smích)

Fotografie: Se souhlasem Barbory Mudré

Kromě pyžam najdeme ve tvém e-shopu také oblečení pro volný čas a doplňky. Plánuješ na letošní rok nějaké další novinky nebo nové kolekce?

Určitě ano, už mám v hlavě letní kolekci.

Momentálně otevíráme náš první samostatný obchod v Piešťanech, takže jsem trochu časově omezená, ale doufám, že stihneme i jarní teplákové soupravy.

Jak vypadá tvůj běžný den? Dokážeš najít rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?

Určitě ano, miluji si užívat život. Veškerý volný čas trávíme společně jako rodina. Teď mám v Bruuu úžasný tým lidí, takže mám mnohem více času než dřív.

My máme takové své rituály. S manželem chodíme každé ráno, když odvedeme malou do školy, na kávu a snídani. Pak po obědě se věnuji Lilce, učíme se, hrajeme si. Ale všechno přirozeně, moc neuznávám přesně načasovaný linkovaný život… Jsme takoví, že se kdykoli sbalíme a jedeme třeba do Vídně.

Já si život velmi užívám a jsem velmi vděčný konzument, jak ráda říkám. Držím se toho, že to, co vysílám, se mi vrátí. Snažím se tedy s pokorou a plnými doušky vychutnávat vše, co mi život nabízí, a prožívat každý den naplno. Ale někdy jsem tak unavená, že celý den proležíme na gauči před televizí, nebudu lhát. (smích)

Co tě při práci naplňuje a v čem vidíš smysl toho, co děláš?

Naplňuje mě, když vidím, jak Bruuu postupuje. Neskutečně mě hřeje na duši, když lidé nakupují. Ne kvůli obratu, ale kvůli pocitu, že se lidem pyžama líbí, že je chtějí, že je vyhledávají. A jak říkám každý den v práci svým děvčatům, máme před sebou obrovskou budoucnost. Vím, že nic v životě není náhoda a Bruuu bude za pár let znamenat něco velkého, něco, na co budeme všichni hrdí.


Instagram | Web | Facebook

Předchozí
Další

Dominika Blchová

author

Napsat komentář Cancel reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

MOHLO BY SE TAKÉ LÍBIT Stories for you
FASHION

Vrstvený outfit: Jak nosit sukni přes kalhoty?

Autor: Dominika Blchová 29 září, 2023

Některé trendy se na první pohled zdají být trochu zvláštní. A to nejen kvůli módě Y2K, ale především kvůli ochotě experimentovat. Vhodné pro každého, kdo

INTERVIEW

„Víc mě těší představa, že by moje snové kousky nosili obyčejní lidé, a ne ikony,“ říká Alexandra Kopúnek

Autor: Dominika Blchová 28 září, 2023

Za značkou KHAKU stojí Alexandra Kopúnek z Bratislavy, která nyní žije a tvoří v Brně. Pod jejíma rukama vznikají unikátní kimona s charakterem, a jak sama

FUN ONLINE & TECH

Jaké podcasty si oblíbila naše redakce?

Autor: Redakce 27 září, 2023

Na podcastech je skvělé, že je můžete poslouchat kdykoli a kdekoli. Ať už jdete do práce, na procházku, nebo uklízíte – vzrušující rozhovory, technologické novinky

GrapesMag GrapesMag

Víme o všem, co vás zajímá

Kontakt: info@grapesmag.cz

RUBRIKY

Interview
Lifestyle
Fashion
Beauty
Online & Tech
Travel
Fun
Gastro

Rychlé odkazy

Inzerce
Redakce
Kontakt
Přidejte se do našeho týmu
Podmínky užívání
Zásady ochrany soukromí

SLEDUJTE NÁS

© 2023 | GrapesMag.cz

Spravovat Souhlas s cookies
Můžeme pracovat s cookies, ať víme, jak to na webu žije?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}