Orientovat se v tom, co je právě in, je klíčem k udržení si popularity na většině sociálních sítí. Kde v roce 2025 nastávají změny a na co se zaměřit při budování úspěšného profilu na Instagramu? Stěžejních nástrojů a trendů je několik.
Přidávejte carousel příspěvky
Pokud pečlivě sledujete novinky na sociálních sítích, pak víte, že Instagram nyní umožňuje přidat až 20 obrázků do jednoho carouselu. Carousel tedy představuje možnost, jak rozvinout storytelling a udržet pozornost sledujících. Práce s ním se tak může velmi vyplatit.
Tip: Držte se rozmanitých fotek a nezapomeňte vložit text do obrázků. Popisek příspěvku čte málokdo, proto pokud chcete něco sdělit co největšímu počtu lidí, text v obrázku je dobrým řešením.
Využívejte AI
Může se zdát, že je Instagram zaplavený klamavými obrázky a videi vytvořenými pomocí AI, což nemusí být vždy tou správnou cestou. Zkuste využít novou technologii ve svůj prospěch. Můžete díky ní například vytvořit vlastního avatara, který bude váš profil doplňovat a korespondovat s ním. Nebo si zvolte jinou kreativní cestu. Avšak nezapomínejte na pravidlo všeho s mírou.
PŘEČTĚTE SI TAKÉ: INSPIRACE, NE FRUSTRACE: STAČÍ NĚKOLIK SNADNÝCH TRIKŮ A SOCIÁLNÍ SÍTĚ PRO VÁS BUDOU PŘÍVĚTIVÝM MÍSTEM

Odpovídejte pomocí Reels
Reels jsou dlouhodobě trendy a jejich popularita bude pokračovat i nadále. Navíc se dají využít víc, než jste možná tušili. Nově na komentáře pod nimi můžete odpovídat nejen pomocí textu, ale i pomocí dalších Reels. Díky tomu lze využít videoobsah naplno a sblížit se se svou komunitou. Sledující uvidí, že vás jejich reakce zajímají.
Soustřeďte se na autenticitu
Chcete na sociálních sítích vypadat perfektně? V roce 2025 budete muset trochu zvolnit a objevit krásu i v nedokonalosti. Mezi nadcházející trendy se řadí reálné a nedokonalé vizuály. Momenty z každodenního života, které vám pomohou sblížit se s publikem a odhalit svoji nedokonalost a autenticitu.
Mnoho instagramových trendů pro rok 2025 navazuje na ty z předchozích let. Letošní trendy jako důraz na autenticitu, videotvorbu a storytelling se budou nepochybně prolínat s rokem 2024. I přesto tyto nástroje můžete využívat ještě lépe a posunout tak svou tvorbu dál.
Zdroj: Influencer Marketing Hub, Hootsuite, autorský text
$content$
Dobře napsaný článek se zajímavými tipy ?