Sobota 1 dubna, 2023
Kontakt
Redakce
Inzerce
E-shop
GrapesMag GrapesMag

Přečtěte si

„ÚPLNĚ ELIMINOVAT TUK Z JÍDELNÍČKU JE HLOUPOST,“ ŘÍKÁ ZDRAVĚ ŽIVENÁ

JAKÁ MÍSTA V ČESKU A NA SLOVENSKU SI NAŠE REDAKCE

GrapesMag GrapesMag
  • INTERVIEW
  • LIFESTYLE
  • FASHION
  • BEAUTY
  • ONLINE & TECH
  • TRAVEL
  • FUN
  • GASTRO
 3 MOMENTY, NA KTERÉ MÓDNÍ SVĚT NEZAPOMENE
FASHION

3 MOMENTY, NA KTERÉ MÓDNÍ SVĚT NEZAPOMENE

Autor: Patricie Macelová 10 října, 2022

Přelom měsíce září a října byl doslova nasycený módou. Na milánský Fashion Week plynule navázal Týden módy v Paříži. Dva týdny plné módních přehlídek nejnadanějších světových návrhářů s sebou přinesly momenty, během kterých se milovníkům módy tajil dech. Které byly nejvíce šokující?

Šaty z tekuté tkaniny

Jedinečnému momentu přihlíželi diváci na pařížském Fashion Weeku během přehlídky módního domu Coperni. Ten se totiž rozhodl inspirovat nápadem Alexandra McQueena, který při předvádění letní kolekce pro rok 1999 pomocí speciálních robotů nasprejoval na modelčiny šaty potisk přímo před zraky návštěvníků. Tento moment patří v módním světě doposud k těm nejvíce ikonickým.

Coperni nápad McQueena upravil a přichystal sledujícím jedinečnou podívanou. Modelka Bella Hadid přišla na pódium téměř nahá. Během několika minut ji však několik mužů pomocí sprejů s tekutou tkaninou zahalilo do bílých koktejlových šatů. Krejčová na závěr provedla na šatech několik střihů, aby mohla modelka předvést model v celé své kráse. Coperni v Paříži nepředvedl pouze módu, ale také kombinaci umění a technologie.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený coperni (@coperni)

68 párů identických dvojčat

Netradiční podívaná se naskytla návštěvníkům Fashion Weeku v Miláně, když módní dům Gucci poslal na molo celkem 68 párů identických dvojčat, které vybral během takzvaných Twins Days neboli Dní dvojčat pořádaných v Ohiu. Nic podobného ještě módní svět neviděl. Návrhář a kreativní ředitel italského domu Gucci Alessandro Michele svou originalitou oslnil nejen diváky přehlídky, ale jeho show rezonovala doslova celým světem.

Každému páru Michele přiřadil jedinečný model ze své dílny, diváci tedy mohli vidět jeden model hned na dvou postavách. Předváděné modely byly opravdu různorodé, velké potisky střídaly elegantní obleky s proužky a nechyběly ani objemné kožené bundy. Podobnou podívanou nikdo nečekal, za promyšlenost do těch nejmenších detailů si však Michele zasloužil právem pozornost, která mu byla po přehlídce věnována.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílel uživatel @gucci

Rukavice z kondomů

S velmi kontroverzním nápadem přišel návrhář Rushemy Botter. Ten se rozhodl ozvláštnit představení své letní kolekce pro nadcházející sezónu na pařížském Fashion Weeku tím, že modelům navlékl na ruce kondomy naplněné vodou. Pokud chtěl Botter tímto krokem okolí šokovat, rozhodně se mu to povedlo.

Jelikož se jedná o vodní módní značku, chtěl Botter zahrnout tento živel i do své show. Nápad kombinace přírodního prvku s módou se zdál být ideální, realizace však byla o to složitější. Bylo nelehké vybrat materiál, který by vodu po dobu celé přehlídky udržel. Odvážné řešení toho, jak svůj plán zrealizovat, našel Botter v kondomech největší velikosti značky MySize.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený BOTTER – AQUATIC WEAR (@botter_paris)

Který ze zmiňovaných momentů vám připadá nejvíce šokující?

Předchozí
Další

Patricie Macelová

author

Napsat komentář Cancel reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

GrapesMag GrapesMag

Online magazín, který ví o všem, co vás zajímá

Kontakt: info@grapesmag.cz

RUBRIKY

Interview
Lifestyle
Fashion
Beauty
Online & Tech
Travel
Fun
Gastro

Rychlé odkazy

Inzerce
Redakce
E-shop
Přidejte se do našeho týmu
Podmínky užívání
Zásady ochrany soukromí

SLEDUJTE NÁS

© 2022 | GrapesMag.cz

Spravovat Souhlas s cookies
Můžeme pracovat s cookies, ať víme, jak to na webu žije?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}